OVB Akadémia - Stabil szakmai alapokon a siker felé
Az OVB Akadémiát azért hoztuk létre, hogy a pénzügyi piacokon tevékenykedő tanácsadók a lehető legmegfelelőbb képzésben részesülhessenek. A hallgatók a tanfolyamot elvégezve, a biztos alaptudás birtokában szerezhetik meg intézményünkben a munkához szükséges hatósági tanúsítványt, amellyel elindulhatnak céljaik megvalósítása felé. Az OVB Akadémia megtestesíti mindazt, amit az OVB képvisel.
Kollégáink a TV2 Trendmánia műsorában vendégeskedtek , ahol többek között azt is elárulták, hogy mi kell ahhoz, hogy valaki pénzügyi tanácsadóvá váljon.
Egy fiatal számára nagyon sok előnye van, ha részt vesz egy pénzügyi képzésen. Megismeri a pénzügyi rendszer alapjait, a piacon elérhető pénzügyi termékeket, kialakul benne a pénzügyi tudatosság. Olyan készségeit is tudja fejleszteni, amelyekre a hagyományos iskolarendszerben nincsen lehetősége, a kommunikációs készségek és az emberekkel való bánásmód képessége...
Az intézményben elérhető szolgáltatások mellett a hallgatók részéről kizárólag elhatározásra és szorgalomra van szükség egy sikeres tanácsadói karrierhez.
- modern oktatótermek: a termekben interaktív tábla áll rendelkezésre
- szakmailag felkészült oktatók: a hazai biztosítási és pénzügyi szolgáltatási piacon komoly gyakorlattal rendelkező szakemberek adják át tudásukat
- gyakorlatorientált oktatás: a vizsgára való célzott felkészítés mellett a tanácsadói tevékenység során kamatoztatható tudásra is hangsúlyt fektetünk
- exkluzív környezet: az előtér egyik falát műfű borítja, a recepció feletti csillár különleges mintája apró OVB logókat rejt, és még sorolhatnánk azokat a különlegességeket, amelyek kifejezetten a hallgatók számára készültek
Hasznos tudnivalók
Az OVB Akadémia képzéseivel kapcsolatban minden fontos információt összegyűjtöttünk az alábbiakban.
Kurzus időpontok
Az OVB Akadémia aktuális, illetve jövőben megtartandó kurzusairól az alábbiakban minden fontos határidő megtalálható.
Felnőttképzési tevékenységgel kapcsolatos információk
Felnőttképzési tevékenységünk
OVB Vermögensberatung Kft.
Adószám: 132317-2-41
Nyilvántartási száma: E/001160/2015/A001
OKJ-ban szereplő szakmai képzésünk: 51 343 02 Biztosításközvetítő (függő és független)
Kérje tájékoztatónkat Póth Viktor képzésszervezőnktől, elérhetőségei ügyfélfogadási időben:
- Irodája: OVB Akadémia Oktatásszervezés
- Telefon: +36 70 338 38 85
- E-mail: poth.viktor@office.ovb.hu
Felnőttképzést kiegészítő tevékenységeink
OVB Vermögensberatung Kft.
Adószám: 132317-2-41
Nyilvántartási száma: E/001160/2015/A001
Képzési szükségletek felmérése és a képzési tanácsadás |
ingyenes |
Előzetesen megszerzett tudás felmérése |
ingyenes |
Elhelyezkedési tanácsadás |
ingyenes |
Kérje tájékoztatónkat Póth Viktor képzésszervezőnktől, elérhetőségei ügyfélfogadási időben:
- Irodája: OVB Akadémia Oktatásszervezés
- Telefon: +36 70 338 38 85
- E-mail: poth.viktor@office.ovb.hu
Minőségpolitika
OVB Vermögensberatung Kft.
Adószám: 132317-2-41
Nyilvántartási száma: E/001160/2015/A001
Minőségpolitika 2013. évi LXXVII. törvény hatálya alá tartozó felnőttképzési és a felnőttképzést kiegészítő tevékenységekre
Munkatársainkkal közösen értékeljük az intézmény felnőttképzési tevékenységét, átgondoljuk a vezetőség felelősségét, a szervezet céljait, s az azok eléréséhez vezető utakat. Ebben a munkában legfőbb törekvésünk felnőttképzési tevékenységeink folyamatos jobbá tétele és fejlesztése az intézmény minőségstratégiájában megfogalmazott alapelvek érvényesítésén keresztül.
Munkatársaink fejlődése érdekében biztosítjuk a rendszeres továbbképzés, önképzés lehetőségét, mindenkor szem előtt tartva az egyéni képzési igényeket és szükségleteket.
Minőségpolitikánk, és az azt megvalósító minőségbiztosítási rendszerünk alapja a partneri megelégedettség, ezért megbízóink és képzéseink résztvevőinek igényei, visszajelzései alapján folyamatosan változtatjuk, javítjuk tevékenységeinket.
Felnőttképzési programjainkat mindenkor megrendelőink elvárásai alapján, célra, személyre és szervezetre szabottan alakítjuk ki és valósítjuk meg.
Az OVB Vermögensberatung Kft. elkötelezett a jogszabályi és szakmai követelmények teljesítése, a minőségbiztosítási rendszer, valamint a szakmai munka eredményességének folyamatos fejlesztése iránt. Ennek érdekében folyamatosan követjük szerveztünk életét, működését meghatározó szabályozásokat, körülményeket, s az évenkénti felülvizsgálat eredményei, tapasztalatai alapján aktualizáljuk minőségpolitikánkat, intézményi szervezeti stratégiát, minőségcéljainkat, valamint teljes minőségbiztosítási rendszerünket. A törvényi előírásnak megfelelően kétévenként legalább egyszer elvégeztetjük az intézmény tevékenységének külső értékelését.
Felnőttképzési divízió ügyfélszolgálat - Panaszkezelés
OVB Vermögensberatung Kft.
Adószám: 132317-2-41
Nyilvántartási száma: E/001160/2015/A001
Elérhetőségek
Cím |
1138 Budapest, Váci út 140. |
Telefon |
+36 1 231 60 70 |
Fax |
+36 1 231 60 79 |
|
|
Web |
Ügyfélfogadás kizárólag felnőttképzési tevékenységgel kapcsolatos panaszok kezelésére
hétfő |
8-16 óráig |
kedd |
8-16 óráig |
szerda |
8-16 óráig |
csütörtök |
8-16 óráig |
péntek |
8-16 óráig |
szombat |
nincs |
vasárnap |
nincs |
A felnőttképzési tevékenységgel kapcsolatos panaszok kezelése:
A felnőttképzési tevékenységre vonatkozó panaszával kérjük, forduljon dr. Gráf András minőségbiztosítási vezetőnkhöz személyesen, vagy írásban. Elérhetőségei ügyfélfogadási időben:
- Telefon: +36 1 231 06 70
- E-mail: akademia@office.ovb.hu